İyi Hisler

Zaman geçiyor… Hayatlarımız hiç beklemediğimiz şekilde değişmeye devam ediyor. Yaş aldıkça plan yapmak anlamını kaybediyor. Neyi öğrenmem gerekiyorsa sırada o olacak nasılsa… Yaş aldıkça diyorum, çünkü bunu anlamak zaman alıyor. Düşünceler ve duygular değişebilir, hatta değişmelidir de fakat değerler aksine değişmemeli, her zaman korunmalıdır. Bir olay yaşadığımızda günün sonunda bize kalan “iyi hisler” olmuyorsa, yaşanılanlarda değerlerimizle çelişen bir şeyler olduğu ortadadır. Benim mutluluğum şeylere bağlı değil; hayatımdaki insanlara, işime, aileme, evime, bedenime bağlı değil. Benim kalıcı iyi olma halim değerlerime uygun yaşayınca oluyor, sahip olduklarıma şükrettikçe ve kendimin farkında oldukça devam ediyor. Huzurlu bir dünyam var ve bunu korudukça iyi hissediyorum. Bütünün iyiliği için dua ediyorum. Hiçbir şey boşuna, öylesine olmaz. Yaşadığım ve yaşayacağım her şey için şükrediyorum. Kendimi çok seviyorum.
Son olarak hepimiz için 2017’nin mutluluk dolu bir yıl olmasını diliyorum. 🙂
Bir Cevap Yazın

